woensdag 7 mei 2014

Uniseks en randjes.

Onze dochter gaat trouwen daarover had ik in dit blogje al geschreven.

Morgenvroeg moet ik weer op pad volgens mij wordt dat de vijfde keer want vorige week paste de jurk nog niet goed.

Dus nu maar duimen want veel tijd is er niet meer.

Ik ben er klaar voor de jurk is gekocht en het jasje heb ik zelf gemaakt.
Het kost wat tijd maar het is goed gelukt vind ik zelf, en het moet nog gestreken worden.






Maar er blijft natuurlijk altijd een stukje stof over en dat kreeg al snel een bestemming.

Wij gaan Uniseks kijk maar



Misschien een beetje fel van kleur "komt ook door de foto" maar dat moet toch kunnen op zo'n dag.
Per slot van rekening is het feest.

Voor de zekerheid gaat er nog een reserve stropdas mee want mocht het bruidspaar het te fel vinden kan het altijd nog anders.

Tussen alle naaiklussen door heb ik ook nog iets gedaan aan mijn randjes rol.


De vogeltjes zijn klaar maar er moet nog een heel klein  randjes tussen een kleine vergissing bij het blokjes tellen.
Ach zo blijf ik aan het werk.

Vanmorgen bracht Tante Post  een lieve Moederdag kaart.


Er wordt aan mij gedacht daar ben ik al blij mee want onze schoondochters en dochter zijn zelf inmiddels ook moeder dus doe je als Oma een stapje terug en krijg ik zondag misschien beschuit op bed van Opa.

Wie weet leest hij dit blogje wel stiekem en brengt hem dat op een idee. 

                                     Fijne Moederdag.

                                           Groeten
                                            Marga
                                   





12 opmerkingen:

Else zei

Jullie staan straks MOOI gekleurd op LEUK hoor zelf gemaakt! En wat een lieve kaart, geniet van je Moederdag met of zonder beschuitje hihi
groetjes Else

Floor zei

En dan niet kruimelen zondag met je beschuitje hoor.
Wat een fleurigheid dat jasje! Moeders gaat lekker hip naar de bruiloft!
Ik vind het superleuk dat vaders ook met roze gaat, zo is het tenminste duidelijk dat jullie bij elkaar horen, dus niks verwisselen hoor.

mery,s maaksels zei

ik vind het super leuk zo lekker zo laten de jurkjes voor de meisjes zijn ontzettend leuk ,je hebt een paar gouden handen ,pas er maar goed op ,jou randjes lap wordt ook mooi hoor zat zelf ook eerst te dubben om rood te doen maar zit ook met een letterbak bezig en die doe ik ook al in het rood ,van daar dat mijn randje per week blauw heb gedaan ,,hoop dat de jurk nu wel past.grtjs meryy

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een idee, Marga, dat van die beschuit dan he? Mooi joh die kleren, helemaal feestelijk. Niks meer aan doen, het is een prachtige combinatie!!!!
Ik ben benieuwd of het goed komt met de jurk, was hij nou nog te krap?
Ai wat een spanning en wat een zenuwen. Stiekem ben ik wel blij dat ons grut getrouwd is hoor, foei wat een gedoe iedere keer, hoe leuk het ook is.
Bij ons staat nu een promotie op de agenda, ook weer zoiets……..
Veel plezier en het komt vast allemaal goed
groetjes
Wietske

Greet zei

Wat heb je dit mooi gemaakt. Jij kan wel heel erg goed naaien.
Wat lief die moederdag kaart. Geniet ten volle van de dag, met of zonder beschuit op bed.

Inge zei

Volgens mij heb ik mijn reactie over het jasje bij het verkeerde verhaaltje gezet. Even speuren waar het is gebleven. Heb ik weer!

Inge zei

Gevonden! Ik zat een blogje lager. Heb de reactie daar verwijderd en hier istie dan:

Wat een mooi jasje, Marga! Prachtig gemaakt en dat unisex idee vind ik helemaal top.

Chris zei

En Marga? Is het nu goed en allemaal in orde?? Je jasje is prachtig en wat leuk die stropdas voor Cl. Het wordt steeds spannender.

Elizabeth zei

O, maar dat feestelijke roze kan goed hoor! Vorig jaar trouwde onze zoon, en toen had ik ook zo'n soort jasje. En m'n man had ook een stropdas met veel roze!

Guusje, zei

Wat een mooi jasje heb je gemaakt en de leur die vind ik helemaal geweldig voor een bruiloft. Zal je mooi staan de stropdas vind ik prachtig. Je randjes worden erg mooi, en ook voor jouw een hele fijne moederdag.

Coccinelle Creative zei

fantastische blog en prachtige foto's en mooie creaties, erg goed! http://coccinellecreative.blogspot.it/

sylvia zei

geweldig leuk jasje, je bent zo echt de moeder van de bruid!!! Leuk idee om van het restje een stropdas te maken.....:)