zondag 17 februari 2013

Geweest.

Net als zovelen ben ik gisteren met mijn jongste zus die midden in het land woont ook naar de beurs geweest.
Het was behoorlijk druk en gezellig.
De mannen hebben samen in het huis van zus de klusjes weggewerkt wel nadat zij ons naar Zwolle gebracht hadden dus dat was allemaal goed geregeld.
Er was zo veel te zien iedereen kon aan zijn of haar trekken komen want ook mannen waren wel aanwezig.
De verleiding is wel groot om van alles te kopen want je wordt wel heel hebberig bij al dat mooi's.
Toch heb ik mij in kunnen houden want een kraam waar je tijd kunt kopen heb ik niet kunnen vinden.
En thuis ligt eigenlijk nog genoeg om af te maken.

Maar nodig heb je altijd wel iets.

 
Een vulling voor mijn rode klus.
Je weet wel die met al die rondingen.
 
 
Een grote lap lichte stof met een klein priegeltje voor de voorraad is ook altijd handig.
En een lief hartje om aan de rode quilt te naaien als die af is.
 
 
Een lapje waar ik figuurtjes uit kan halen om voor Coen een blokken kubes te maken.
 
 
En een bolletje katoen/acryl om een poppendekentje voor Sara te breien.
Ben daar gisteravond maar direct aan begonnen.
Ze was weg van mijn  gastendoekjes nu krijgt ze haar eigen gebreide poppendekentje.
 
Het was ook leuk om op de beurs Wietske en haar zus tegen te komen.
Ook Klazien was met lapjes in de weer en zo zijn er vast meer blog dames geweest maar helaas ik heb ze niet erkend.
 
Vandaag even helemaal niets nou ja wel handwerken maar verder echt helemaal niets.
Morgen weer een nieuwe week met nieuwe dagen en tijd in overvloed.
Voor?
Nou ja ik zie wel wat er op mijn pad komt.
 
Groeten
Marga
 
 
 
 

 

12 opmerkingen:

AnitaS zei

Mooie aankopen heb je gedaan. Brei ze.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ja leuk dat breien. dat moet ik toch ook nog eens leren hoor.
hoop je weer eens te ontmoeten:)
groetjes
Wietske

Klaske zei

Tja, die kon ik ook niet vinden, een kraampje met tijd ;-)). Wat was het er druk en warm hé?! Maar dat mocht de pret niet drukken. Nog een fijne zondag!

Saskia Smit zei

En zo lukte het ons weer niet om met lege handen thuis te komen. In die beursen hangt een koopvirus. Ik weet het zeker.

Marga (MarPie) zei

Toch goed geslaagd, tja je word er inderdaad altijd erg hebberig van {ik ook}

Groetjes,
Marga♥

Trui zei

Een beurs is gewoon pas écht leuk geweest als je wat gekocht hebt, al zijn het dan ook maar kleine dingetjes! Veel handwerkplezier deze week!!!

Willy zei

Leuk dat je geweest bent. Ik heb al veel beursverslagen gezien. Leuk dekentje brei je nu. Groetjes,

Chris zei

Dat was zeker goed geregeld: mannen klussen, jullie lekker genieten! Praktische aan kopen heb je gedaan, maar ook heel leuk. Wat zal die rode mooi worden, ben zo benieuwd. Gek hè, dat er geen kraam is waar je tijd kan kopen, haha. Een dagje helemaal niks is ook goed hoor! Dagdag.

sylvia zei

daarom ben ik maar niet gegaan: je wordt er zo hebberig van en ik heb gewoon niets nodig.....;)
wel jammer dat ik alle bekende blogsters niet tegenkwam zo!!
Volgend jaar maar.....;)

mery,s maaksels zei

ben zaterdag ook op de handwerk beurs geweest wat was het leuk he,en wat zie je weer leuke ideeen, je hebt het net als mij,er ligt bij mij ook zoveel te wachten om afgemaakt te worden , je hoeft niet te denken wat zal ik nou eens maken ik zit nu een luiertas te maken,als tie klaar is zet ik hem op mijn blog er is nog niets te melden maar de spanning stijgt in verband met de geboorte van ons kleinkind ,mijn posten verschijnen sinds twee weken niet meer in de leeslijst ,ik weet niet waar het aan ligt, van daar dat je niets nieuws meer van mij ziet ,maar zit nog lekker bezig ze staan dus wel op mijn blog ,ra ra ?????gr mery

Unknown zei

this pageRecommended Site Homepagecheck it out have a peek herehere are the findings

neycheau zei

gucci replica handbags x35 p7s47r0l37 replica gucci bags i30 f8h58x3t94 Louis Vuitton replica Bags g08 t1q42o1g08