zondag 18 november 2012

Een gewoon doosje.

Nou ja gewoon het is mijn "auto doosje".

 

Want om onze kleinkinderen te bezoeken moeten er vaak nogal wat kilometers worden afgelegd.
En dat is niet iets waar ik veel plezier aan beleef.
Manlief wel en sinds dit doosje in de auto staat rijden wij samen met meer plezier.
Ik ben nl. geen voorstander van 130 km. het gaat mij vaak veel te snel allemaal en dat kan de stemming in de auto soms wel eens beinvloeden.
 
 
Ik zorg dan ook altijd dat het doosje voldoende vol is zodat ik nooit werkloos kan worden tijdens zo'n rit.
 
 
 
Dit is de bewaartrommel geworden.
 
Inmiddels liggen er al een aantal in.
 
 
Daar liggen ze rustig te wachten tot ze weer aan de beurt zijn.
 
 
 
En dit is de oogst van de laatste rit die wij gemaakt hebben.
 
En wat ik er van ga maken?
Nog geen idee zie wel als ik er heel veel heb.
 
Vanmiddag gaan  wij heerlijk uit eten.
Niet denken wat moet ik koken maar gewoon aanschuiven.
Het kan slechter.
 
Fijne dag.
Groeten
Marga
 
 
 
 

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Voor jou dus een bijzonder doosje. Eet smakelijk.

Hennie zei

Heel handig zo'n auto doosje, heb ik ook. Je maakt er altijd wel een paar tijdens een rit.
Je bloemetjes zien er mooi uit.

Groetjes Hennie.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat heerlijk deze werkjes onderweg. Word je er niet misselijk van? Nee want dan deed je het niet ha ha.
Ik kan er niet zo goed tegen, maar mijn ipad is wel altijd mijn trouwe vriend en die geeft een hele hoop afleiding als wij het hele land rondrijden.

En, was het eten lekker? heerlijk he zo gezellig samen.

groetjes

Wietske

Chris zei

Dat gewone doosje is inmiddels een bijzonder doosje geworden. Slim hoor, dan heb jij afleiding bij dat hard rijden. Ik vind het ook steeds minder prettig. Chago kan er ook wat van. Die mannen ook, haha. Maar het is een leuk werkje, vind je niet, die blommen maken. En je verzint heus wel iets leuks om er mee te doen. Het begin ziet er in ieder geval al enig uit.
Was het eten lekker??? Dagdag.

Willy zei

Fijn om zo'n lange reistijd toch nuttig te besteden. Het zijn mooie hexenbloemen. Fijne dag,

petronella zei

Ik heb heel wat bloemen gemaakt in de auto, nu heb ik gebreid op de terugweg uit NL, wil ook best,
groetjes

Trui zei

Héél herkenbaar! Ik zit ook altijd te fröbelen op de lange ritten naar familie in het westen! Zo zijn al vele mooie projecten tot stand gekomen, zoals mijn Life is beautiful!
Ben benieuwd wat je uiteindelijk van de hexen-bloemetjes gaat maken!
groetjes van Trudy!

mery,s maaksels zei

wat leuk dat ik hoor dat julie ook altijd wat mee nemen voor onder weg, ik heb het net als marga kan niet tegen dat harde rijden en heb altijd mijn haken bij me ,sinds ik dat doe is de stemming een stuk beter geworden onder het rijden gr mery