donderdag 5 april 2012

Het vervolg.

Niet om te klagen hoor dat heb ik voldoende gedaan en ik wil de dames nog bedanken voor hun reacties.

Dinsdag na het schrijven van mijn blogje ben ik op de fiets boodschappen gaan doen een mens moet tenslotte ondanks alles niet vergeten te eten en door met de fiets te gaan "wat voor mij geen straf is" komt je hoofd ook weer wat leeg.

Toen ik bij terug komst de straat in fietste moest ik echt wel even lachen.
Kijk maar.


Een heus campingtafeltje met stoel voor de deur.
Later kwam daar de apparatuur op te staan maar in eerste instantie dacht ik wordt het echt zo gezellig allemaal.
En toen de volgende verrassing waarbij ik mij afvraag of de leverancier van de raambekleding ook mijn blog gelezen heeft.

s' Middags ging de telefoon en werd er gevraagd of ze woensdagmorgen konden komen om het laatste deel van de raambekleding te leveren.


Dat hangt nu ook.

Het schoonmaken van het huis gaat ook langzaam verder het lijkt wel of het hier winter is in plaats van Lente.




Het is een stoffig geheel en het knapt er echt van op.
Daar doen we het voor.

De vloer in de kamer lukt niet voor Pasen dat wordt volgende week daar hoor je mij ook niet meer over want er zijn ergere dingen.

En ondanks alles is mijn maand quiltje voor de volgende maand ook bijna af.


Dus toch nog iets aan mijn hobby gedaan.
Nog een leuk kleurtje stof er omheen en dan is Mei ook klaar.
Ach het is nooit zo donker of het zal ook wel weer licht worden.
Nou dat wordt het hier wel ik hoef alleen maar naar de muren buiten te kijken.

Ik wens iedereen hele fijne Paasdagen.
Waar je ook bent of wat je ook doet geniet er van.
Ik zal het in elk geval proberen ook al is dat op beton.

Groeten
Marga



7 opmerkingen:

Antje uit Urk zei

Ook jij fijne en goede paasdagen gewenst Marga! en je hebt wel een mooie raambekleding hoor! Ik heb zoiets nog nooit gezien!
groetjes,

Marga (MarPie) zei

Hele fijne paasdagen voor jou en de jouwe. Mooie raambekleding, die wou ik ook maar DH niet. Nog een weekje dus en dan is het allemaal voorbij.

Groetjes,
Marga♥

Inge zei

Ach Marga, alles komt uiteindelijk weer goed hè.
De raambekleding ziet er leuk uit en als straks alle stof verdwenen is rondom het huis en je hele huis is mooi schoon, nou dan ben jij blij, echt wel!
Goed van je, weer een klein quiltje bijna klaar.
En tot slot: jij ook hele fijne paasdagen!

Groetjes,
Inge

AnitaS zei

Jij ook hele fijne paasdagen. En echt alles komt weer goed.

Lida zei

Zo er komt schot in de zaak en zo nu en dan even afblazen is goed voor de gezondheid en het humeur!
Jij ook heel fijne paasdagen, groetjes
Lida

Chris zei

Hè dat klinkt weer positief allemaal. Het leek hier ook wel winter, maar dan alleen door de kou. Bij jou ziet het wit.... Als je meiquiltje hangt dan is het bij jou ook groen en bloemetjes hoor. Lekker tafeltje buiten in het meizonnetje, bakkie er bij en natuurlijk iets lekkers. Dagdag.

Elly L zei

Verbouwingen geven alleen maar stress, maar daarna .....
ik vond het leuk om je zaterdag te ontmoeten bij Merel toen je samen met Joke was.
Fijne Paasdag nog.
groetjes Elly